Underbara barn





Här ligger min goskille och bara myser...



Så klart man vill ligga under gymmet med lille bror...

Ebbe är i en både rolig ålder och en mindre rolig ålder.

Denmindre roliga åldern består av mycket trots, välsigt mycket. Han tror att han är chef här hemma över oss och ibland kan jag inte ens titta på han för jag är så irriterad. Haha... Men det går snabbt över för han är ju bra söt...

Den roliga åldern är att han pratar ju så mycket. Idag när vi skulle gå till dagis märkte jag att han abra hade en stövel på sig så sa jag, men Ebbe vart har du gjort av den andra stövel. "här borta" sa han och pekade under stjärten, då satt han på den. Sen när vi kom till dagis så vill ju alla barn titta i vagnen och säger bebis bebis. DÅ ställer sig Ebbe för och säger, "min bror"... HAHAHA   Är det inte supersött...??  =)

Underbara barn...

Kommentarer
Postat av: erica

va lika dom börjar bli! sötisar!

Kram

2011-09-14 @ 18:22:56
Postat av: erica

va lika dom börjar bli! sötisar!

Kram

2011-09-14 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0